Omezení callcentra ve dnech 24.- 26. 2.
Vážení klienti,
ve dnech 24. – 26. 2. 2023 dojde k plánované výluce IT služeb všech našich poboček, kdy dojde k omezení funkčnosti callcentra. Očekáváme, že to sníží rychlost odpovědí a objednávání, a proto prosíme v těchto dnech o Vaši trpělivost. Nejpozději v pondělí 27. 2. 2023 však už budeme znovu v plné síle připravení se Vám věnovat bez omezení.
Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení,
Váš GENNET
Mohlo by vás zajímat
Vážené pacientky, s potěšením Vám oznamujeme, že od září 2024 vám ve spolupráci s Perinatologickým centrem Kliniky gynekologie, porodnictví a neonatologie VFN a 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy nabízíme nové zdravotnické služby. Tyto služby jsou určené ženám s podezřením na imunologické příčiny těhotenských komplikací – na takové chorobné stavy, které mohou ovlivnit průběh těhotenství a jeho úspěšné dokončení.
Zlepšování lidského života je v současné době hodně diskutovanou oblastí. Jak se vyhnout chorobám? Jak je léčit? Jak prodloužit věk člověka a oddálit umírání?…
Téměř 20 let plníme pacientům z celého světa sny o kompletní rodině. Neváhejte a zajistěte si bezplatnou ONLINE konzultaci ještě dnes! Zjistíme, kde je problém a…
Sekvenátor v GNTlabs v pražských Jinonicích je jediný svého druhu v Česku. Do stroje, připomínajícího lednici, se vejde DNA až od 400 pacientů slitých v jediné…